Update


Nu har Marie varit här och vi har catchat up den senaste månaden!! sick!

Hon har nu åkt för att jobba, själv är man ju lediig!
Jag träffade min LCC på starbucks för lite catch up även där och jag fick en jättefin cultural care t-shirt (not)

Har pratat med Mami i telefon och nu ska jag bara ta det lugnt..jetlagen börjar väl göra sej påmind snart.
Senare kommer Marie igen, och Katharina hoppas jag också. Sen ska vi ha sleepover!


När jag kom tillbaka hit insåg jag verkligen att detta är den allra sista tiden på mitt år här.
Jag har 2 jobbveckor kvar och mindre än en månad i landet. Precis som den sista tiden hemma för ett år sen är det ingen dålig mix av känslor som jag inte riktigt vet var jag ska göra av.
Men en sak är säker och det är att jag är r e d o.
























































Kommentarer
Postat av: Emma

Hej Linda! Känns det bra att vara tillbaka i Boston? Jag skrev ett sms tidigare idag, till din svenska mobil.. hoppas att det var rätt nummer bara! Jag undrade i alla fall om det är någon speciell tid på måndag som passar bäst att jag kommer? Också hur jag ska ta mig från bussen hem till dig? Har ju som sagt aldrig varit i Boston förut och vet ingenting. också undrade jag om när vi ska boka Alcatraz? Tjejen som ska följa med oss vill gärna boka det snart eftersom hon inte kommer vara där lika länge som oss. Du kan ju bara svara så fort som möjligt så jag vet och kan börja boka! kramkram, Syns snart! :D

2009-08-01 @ 02:17:31
URL: http://emmaalmeros.blogg.se/
Postat av: Marie

Bästa helgen ever! Helt sjukt kul ;D

2009-08-03 @ 03:44:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0