Fredag


Idag har det äntligen varit bättre väder här! Soligt och varmt!
Fast lite regn också, såklart!
Vi var faktiskt på stranden ett tag! Riktigt skönt!

Det var då det enda positiva med denna dag! Annars har det varit jobbigt och skrik och massa bråk från morgon till kväll och jag har frågat mej själv 20 gånger vad jag egentligen gör här?
Men sen tänker jag på att jag egentligen vet svaret på den frågan och att jag faktiskt är glad för det och att jag faktiskt åker hem om 2 månader!
Vissa dagar är jag så otroligt glad över det och andra inte alls.

Imorgon kväll kommer min familj! :D
Kan inte riktigt förstå det men det är helt helt sant!
Tråkigt nog hade jag inga lediga dagar att ta så det blir till att umgås med kidsen mån-tors, sen åker vi till NYC under helgen och det ser jag verkligen fram emot! :)
Har ju inte direkt umgåtts med dom alla tre på ett tag så det ska bli jätteroligt! Och skönt att komma iväääg ett litet tag i allafall! :D

Wellwell.. nu ska vi snart äta middag sen får jag se vad jag hittar på!

Kommentarer
Postat av: Marie

Så himla tråkigt att jag inte hinner träffa din familj men vi får ta det hemma i Sverige istället! Ha nu så roligt i Boston och New York! :)

2009-06-27 @ 04:44:32
Postat av: E

Gud va roligt för dig att familjen äntligen kommer :) Och dessutom fint väder, Wieee :) Ja nu är det nästan bara en vecka innan jag åker :S Lite scarry men ändå känns det skit kul :D

2009-06-27 @ 09:58:41
URL: http://elinspointofview.wordpress.com
Postat av: Hanna

Härligt att det bara är två månader kvar du ! Hihi.. Tråkigt med regn :o här är det snustorrt och stekande sol.. Har lite över 40 i solen och 32 i vattnet ;) rätt härligt dock är ju jag hos mormor så :o haha..<3

2009-06-27 @ 17:51:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0