Lördag


Har precis lyckats tagit mej ur sängen efter 100 snoozningar! Min bästa vän!
Varför jag däremot alltid ställer alarm, även på lediga dagar kan jag inte svara på.

Igår hade kidsen sin sista skoldag, så nu är det sommarlov, och mitt schema kommer se ganska annorlunda ut.
Åh, vad jag kommer saknar deras Waldorfskola! (n o t )
Däremot finns det många otroligt trevliga människor där jag faktiskt kommer sakna.


Har inga stora planer för dagen, tänkte ta bilen till ponden och springa lite om ett tag, och i eftermiddag ska jag jobba några timmar. Efter det troligen träffa Marie & Katharina!

Imorgon har jag au pairmöte heela dagen!
Booring!

I'm your biggest fan I follow you until you love me


Kommentarer
Postat av: emma

jag ställer också alarmet varje dag här, och jag har inte heller någon aning om varför :b

2009-06-13 @ 16:50:51
URL: http://emmaalmeros.blogg.se/
Postat av: E

Men Linda du behöver inte oroa dig för det finns tyddligen massor av Waldorfskolor i sverige också ;)

2009-06-14 @ 12:16:08
URL: http://elinspointofview.wordpress.com
Postat av: Marie

Waldorf är väl underbart ;) Ses ikväll!

2009-06-14 @ 15:14:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0