Söndag



Idag har jag haft aupair-möte" nästan hela dagen. Booring skrev jag igår men det var det inte alls faktiskt!
Gick upp 6 imorse vilket såklart var en aning jobbigt, sen kom Katharina och hämtade upp mej och vi åkte in till Winchester Center och träffade några andra tjejer som vi åkte med till Buss-stationen. Vi åkte till en stad som heter Newport i Rhode Island! Helt mysig och gullig stad var det precis vid vattnet.
Vi gick på en "Mansion-tour" tror jag det hette, vi tittade på gamla jättestora hus som rika männikskor hade som deras summer-cottages, för ett antal år sedan. Det låter ju lite weird men det var roligt!
Sen gick vi någon "cliff-walk", och det var också jättefint, efter det fick man göra vad man ville så jag och Katharina gick bara runt inne i centrumet och kollade läget. Fint var det, jag får lägga in några bilder sen :)

Väl tillbaka träffade vi Marie en stund :) Hon åker till New york imorgon och träffar hennes föräldrar :)


Imorgon börjar första sommarlovsveckan! (Utan camp)
Det lär bli en rätt lång vecka, men man får göra det bästa av situationen.

Det viktigaste är att ha rutiner och ha några aktiviteter om dagen så inte kidsen goes totally crazy!

Imorgon ska vi åka på zoo, det blir ju såklart jätteroligt, jag som älskaar djur! (?)



Nu är det sovdags, nightynighty!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag är nervööös! Aaaah! Inte nervös över bussresan eller över att hitta till hotellet utan nervös över att jag ska träffa mamma och pappa igen. Totally weird! Men ooh så kul det ska bli :)

2009-06-15 @ 13:59:56
Postat av: SaraL

vilket datum kommer du hem!? SAKNAR DIG HÄR PÅ GATAN! :( har du planer redan på vad du ska göra när du kommer hem? Tänkte så du nte sticker på en gång :)

2009-06-18 @ 22:21:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0