Tisdag


Hällo!

Sitter och youtubar lite, och funderar på om jag ska orka göra något vettigt innan jag börjar idag. Tror inte det.

Var ute och sprang imorse med Marie, sen käkade vi världens godaste mat hos henne. Toast med peanutbutter och banan!
Känns helt konstigt, för det här är nästan sista dagarna och helgen vi verkligen kan umgås! På måndag kommer hennes föräldrar och direkt efter det kommer min familj, sen åker hon till Cape Cod i 2 veckor och när dom är där åker vi till Sverige i 3 veckor, och ja, ni fattar. Vi är på olika håll nästan hela sommaren, och sen är mitt år slut! Så inte heller Katharina kommer jag kunna träffa speciellt mycket, Helt sorgligt och jag vet hur mycket jag verkligen kommer sakna allting!

Min värdfamilj har matchat med en ny au pair!
Hon är utbildad lärare och kommer från Ukraina. Hon har varit au pair tidigare hos en familj i Tyskland där barnen också gick på Waldorfskola. Så det låter ju jättebra! Dock var hennes engelska dålig och hon har knappt någon erfarenhet av att köra bil. Men det är ju inte jag som väljer.




Kommentarer
Postat av: Marie

It really is sad. But hey, my year is over soon too and before you know it I will be in Gäve and knock on you door ;)

2009-06-10 @ 04:19:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0