Torsdag


Om 23 dagar kommer Mamma, Pappa & Fredrik hit.
De är här i 9 dagar och ca 2-3 dagar efter det åker jag till Sverige (Någonstans låångt nere i södra delen), kommer tillbaka hit i slutet av Juli, och några dagar efter åker jag & Emma till California. Kommer tillbaka hit i 2 veckor sen åker jag hem !

Den här sommaren kommer gå så sjukt fort!
Obehagligt


I just saw Haley's comet, she waved
Said why you always running in place
Even the man in the moon disappeared,
Somewhere in this stratosphere.

Tell my mother, tell my father
I've done the best I can
To make them realize,
This is my life.
I hope they understand,
I am not angry I am just saying,

Sometimes goodbye is a second chance


Kommentarer
Postat av: emma

låter som att du får en fullspäckad sommar. kommer nog gå till och med fortare än vad du redan tror. Förlåt om jag skräms ; ) SF kommer bli riktigt kul dessutom! Och jag älskar den där låten :)

2009-06-05 @ 04:43:45
URL: http://emmaalmeros.blogg.se/
Postat av: Haaniis

så du menar alltså att jag måste lägga in bilder på datorn ? :o haha okeeejrå :P

2009-06-05 @ 14:37:00
URL: http://haaniis.blogg.se/
Postat av: Mamma Gunilla

Ska bli såå roligt att hälsa på! Vilken fin text, vad är det för låt?

2009-06-05 @ 16:47:00
Postat av: Marie

Helt sjukt att ditt år snart är slut, mitt med för den delen...

2009-06-05 @ 18:02:16
Postat av: Far

Härligt att få träffa dig efter så lång tid och även att få komma till "drömlandet" som turist för en gång skull och inte som förmodad terrorist,,,

(typ pirat), eftersom det verkar som dom "over there" verkar tro att det var ett fartyg som körde in i World T. Center, med tanke på hur man blev behandlad på gamla "Ada". Bättre i Holmsund :) Kram

2009-06-06 @ 22:41:56
Postat av: Fredrik Normark

Ja nu dröjer det allt inte länge tills vi hälsar på dig där borta. Ska bli skitkul!



Hoppas som vanligt att allt är bra med dig. Äntligen har jag fått sommarlov, även om man plötsligt saknar alla nya vänner därifrån istället!



Vi ses som sagt snart,

Ha det fint syster!

2009-06-09 @ 02:43:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0