Måndag


I helgen var det jättehärligt vårväder och idag snöar det för fullt! Jag blir så trött på att det här vädret aldrig kan bestämma sej! Eller att inte våren kan komma på riktigt!
När jag blir gammal ska jag flytta till nåt superbra land där man slipper snö! That's the plan.
Vi slapp iaf snowday idag till min stora glädje! Då hade jag nog sagt upp mej och åkt hem.

För att vara lite positivare var helgen iallafall bra. Umgicks med Linda & Linea i Lördags, och igår träffade jag Jannica i Boston för en liten shoppingrunda. Det var roligt att träffa henne igen, då det var väldigt längesen.
Även Karlijn var med, som är från Holland och är au pair hos vår granne och kom hit i fredags. Hon är jättetrevlig och att vi bor med 10 sekunders gångväg mellan oss är ju helt ovanligt och trevligt här i USA :)

På grund av det nämnda extremt tråkiga vädret tror jag att jag ska hålla mej inomhus fram tills jag börjar klockan 12. Senare blir det playdate med Marie & Julia och när jag slutat ikväll ska vi träna!



Kommentarer
Postat av: Marie

Hemskt trevlig granne du fått :) Ses snart! Workout och frukost!

2009-03-11 @ 13:32:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0