Söndag


Den här veckan har varit en ganska jobbig vecka med massa förkylning och feber.
Jag har inte mått speciellt bra och är inte helt frisk än, men mycket bättre. Förkylningen håller som sagt i sej hur länge som helst på mej här och jag blir sjuk hela tiden! Jag skyller på alla miljoner barnbaciller jag får på mej hela dagarna.

Idag är det första mars och vi hade börjat hoppas på att våren kanske var på väg de senaste fina dagarna, men icke. Idag snöar det för fullt och vi håller återigen tummarna för att det inte blir en snowday imorgon!

I fredags låg jag hemma hela kvällen och somnade typ 10!
Gårdagen var supermysig. Jag, Marie, Katharina & Linda åkte in till Boston och gick runt en stund där, sen åkte vi till Marie, beställde hem mat, kollade på film och åt Ben & Jerry's.

Nu har jag bokat hotell till mej och Elin när vi ska till New york :D Jag längtaar!

Klockan är 12.37 och jag ska väl ta och duscha och klä på mej snart, så får vi se vad resten av dagen bjuder på.


Kommentarer
Postat av: emma

Jag håller tummarna också, för att slippa snödag!

2009-03-01 @ 19:12:51
URL: http://emmaalmeros.blogg.se/
Postat av: sara

saknar dig

2009-03-01 @ 22:53:48
URL: http://sara1988.blogg.se/
Postat av: Malin

Krya på dig nu raraste! Hoppas att er Snowday var ganska roligt trots allt. Pratade med mina raringar idag, och det var mycket snö hörde jag.. Var rädd om dig! Kram

2009-03-02 @ 20:06:02
Postat av: Jannica

Jag tror de flesta som åker till D.C. ska på balen... antagligen blir det väl så att jag också åker. Fast jag har ingen klänning, så måste fixa allt sånt... Jag vet en tjej som var med till Quebec och som ska åka, men känner inte henne så värst bra! Så jag är glad att ni också åker! :)



Jag har college på lördag, men är ledig på kvällen och på söndag. Vilken dag passar dig bättre?

2009-03-03 @ 15:56:46
URL: http://missjannica.blogg.se/
Postat av: Marie

Brynäs och Färjestad ska spela kvartsfinal mot varandra. Ni kommer DÖÖÖÖÖ!

2009-03-04 @ 01:12:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0