Tisdag


Återigen dåligt med uppdatering här.

Helgen var i allafall jättebra! Var i Stowe i Vermont med min värdfamilj och åkte skidor.
Jag har verkligen inte åkt så mycket på ett bra tag men det gick riktigt bra, var jätteroligt och superbra väder!
Vi bodde på ett jättefint hotell som låg mitt bland alla backar så vi hade hur nära som helst. :)

Marie är i Colorado och åker skidor hela den här veckan, helt lyxigt, men jag saknar henne här!

Här i Winchester är nästan all snö borta och just nu är det varmt och härligt ute, så skönt och hoppas det fortsätter i rätt riktning!

Snart är det April och jag längtar såå mycket tills Elin kommer hit den 21 :D Det ska bli så sjukt roligt!
Vi ska vara i New york i 4 dagar, och då kommer även Josefin dit från Kalifornien! :D

Jag har för övrigt börjat kolla på resor till Kalifornien, eftersom tiden går så sjukt fort gäller det att börja planera i god tid (och spara pengar, Linda!) Eftersom jag vet att jag vill dit i början på augusti. Är det nån som vill med så hojta till!
Tessan, jag hoppas på dej ;D




Kommentarer
Postat av: emma

hur länge har du tänkt vara i Kalifornien? ;) Har du något sällskap ännu? Jag funderar faktiskt på om jag ska slå till!

2009-03-17 @ 18:07:15
URL: http://emmaalmeros.blogg.se/
Postat av: Jannica

Låter härligt med skidåkning! Var det fortfarande mkt snö i Vermont? Hoppas vi har sett den sista snön här i Boston nu iaf! :)



Pratade med Anki på East Coast Edventures i lördags ang. Washington D.C. och balen. Man behöver inte ha fullång klänning, yey! Knälång funkar så länge det är en "fin" klänning! Ska ut på ny klänningsjakt snart! :)

2009-03-18 @ 02:55:39
URL: http://missjannica.blogg.se/
Postat av: Pa

Kul att höra om skidåkningen,,blir det forts??

Ha det bra i vårvärmen.



Kram

2009-03-18 @ 09:06:26
Postat av: emma

Datumet lät kanon! för jag behöver stanna här två veckor extra så jag kan säga hejdå till barnen som är på camp. Du har ingen aning om vad det kostar å så? Vore jättekul! bara det att jag måste börja spara pengar nu i så fall, har bara sparat 1000 dollar och vi åker till miami i maj! Måste ju börja planera redan nu i så fall. Börjar närma sig! Kramar

2009-03-18 @ 16:38:00
URL: http://emmaalmeros.blogg.se/
Postat av: anna

Jadu jag skulle gärna följa med om jag hade pengar haha.

mm men eller hur, riktigt gott ;D

Med mig är det väl sådär, själv då? =)

nu får du komma hem snart!

2009-03-18 @ 21:37:06
URL: http://anna1988.blogg.se/
Postat av: Malin

jo det är klart jag saknar USA och er! jag ser framemot att få besök i Skövde =)familjen kommer till Skåne i april så jag ska hälsa på dem där. längtar efter dem så det gör ont. hoppas ni har det bra, gött med lite snö =) men jag är glad att våren är här. kul att du hittat till min nya blogg. varm kram

2009-03-18 @ 21:54:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0