Fredag


..igen!

Tänk att jag aldrig lär mej att uppdatera bättre!

Har precis kommit hem, efter att (förhoppningsvis) varit ute och bränt lite kalorier med Marie!
Vi är för duktiga!
Just nu har vi dessutom en massa roliga planer på G som flitigt reflekteras!
Jag har skickat in önskemål om flygtider hem, vilket betyder att den dagen närmar sej. Men det gör inte så mycket, och speciellt inte när vi har så bra planer för framtiden.
Men visst har jag ett tag kvar innan dess. Bland annat kommer min familj hit om lite mer än en månad! :D
Flygbiljetter till San Fransisco är också bokade till 6 augusti tillsammans med Emma!
Innan dess blir det även en tvåveckorsvisit i Sverige med min värdfamilj.
Det känns ju sådär ärligt talat. En månad innan jag ska hem igen känns det som att jag hellre stannar här.

Imorgon har vi vår andra (av 3) klass på Massbay som började förra lördagen.
Den var helt okej, men kanske inget man gör frivilligt. Amerikansk histora & kultur handlar den om.

Kom precis på att vi fick en läxa förra gången jag inte ens har kollat på.

Jag får nog shapa up mej lite om jag ska börja plugga igen! ;D





Kommentarer
Postat av: Marie

Världens bästa framtidsplaner verkligen!



Jag kollade på frågorna som vi skulle svara på tills imorrn, de är helt weird. Jag undrar hur seriöst det är.



See you tonight!

2009-05-15 @ 16:39:24
Postat av: E

Ja hur var det med planerna. Var det nyår här i sverige? Nej förresten det var ju i österrike. För dom klädde ju inte upp sig, det där måste ni styra upp. Men Marie! När kommer du hit då? ;D

2009-05-15 @ 21:41:53
URL: http://blogg.passagen.se/elin0rvestedt
Postat av: Marie

Ja vi har faktiskt en plan om när jag ska komma till Gävle och när Linda ska komma till Karlstad! Just nu minns jag dock inte när vi sa ;P Men lätt jag kommer och hälsar på!

2009-05-16 @ 02:10:41
Postat av: E

Haha det låter bra :)

2009-05-16 @ 17:07:51
URL: http://blogg.passagen.se/elin0rvestedt
Postat av: Pa

Tack för bilden. Har ju inte sett dig på snart

ett år.,,Kram

Pa

2009-05-18 @ 07:33:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0