Lördag


Nu har jag slutat, efter att ha "jobbat" ett dygn.
 Har ju sovit några timmar där imellan som tur är.
Hade vanlig dag igår, men mina värdföräldrar tog en vilket jag antar välbehövlig night out.
Vet inte hur mycket au pair-förmedlingen uppskattar det men I don't mind! Det gick bra i allafall och Marie sov över här och hjälpte till också.  Katharina och en kompis till henne kom också förbi ett tag :)
Gick upp 7 imorse. 8 skjutsade jag mitt äldsta värdbarn till baseballträning. Han slutade klockan 10, och då åkte vi dit och hämtade honom och sen gick vi på en yardsale på deras skola.
Kommer inte ens ihåg vad det kallas på svenska just nu, när folk har tagit med sej massa gamla grejer som dom säljer på massa bord.
Loppmarknad?
Det var av någon anledning mycket uppskattat av kidsen!

Nu ska jag bara ta det lugnt ett tag, sen ska jag åka till Marie och göra henne sällskap.




Kommentarer
Postat av: Marie

Tack för sällskapet och tack för hjälpen med godiset ;) Vi ses sen!

2009-05-31 @ 14:41:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0