Måndag


En härlig härlig måndag! Det är Memorial Day idag så de allra flesta är lediga.
Faktiskt även mina värdföräldrar så jag har haft en mycket skönt långhelg!
Ska bara jobba några timmar nu ikväll, men det känns väl okej :)

Jag & Marie har spenderat dagen inne i Boston!
Lite shopping blev det, sen satte vi oss i Boston Common park och bara chillade i solen, vilket väl är något
av det bästa man kan göra en ledig dag!

Helgen i övrigt har också varit bra! Marie har varit ensam hemma sen i fredags så vi har såklart haft sleepovers.
I Lördags vaknade vi (Marie pigg, jag en aning tröttare) klockan 7, gick upp och jag åt det som väl är den värsta men kanske godaste amerikanska måltiden jag lagt till mej med. Bagel med peanutbutter! Så underbart gott och så otroligt mycket kalorier!
Sen åkte vi och hade vår sista klass på Massbay!

Så nu är alla credits tagna :) I like it!


Kvällen spenderade vi hemma hos Caroline i Belmont som fyllde 20 år och hade grillkväll hemma hos sej, med massa andra jättetrevliga svenskar! Mycket lyckat!


Igår var vi ganska sega hela dagen, men vi åkte in en sväng till Boston, och sen lyckades vi till och med ta en springtur framåt kvällen! Sen kollade vi på film och åt en underbart god middag bestående av ananas och honungsmelon!


Nu börjar jag jobba!



 


Kommentarer
Postat av: Marie

Kanonbra helg var det! Lugn och skön framförallt :)

2009-05-26 @ 00:50:44
Postat av: SaraL

när kommer du hem?

2009-05-27 @ 15:25:06
Postat av: Mici

Kul att du läste min blogg!



Jag ska till Huntington utanför NY, till en judisk familj med en pojke och en flicka =)

2009-05-29 @ 09:58:11
URL: http://micinic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0