Onsdag



Här sitter jag, och här har jag suttit den senaste timmen för att få någon ordning på uppsatsen som ska skrivas till Lördag, och jag konstaterar att jag är pinsamt dålig på att komma igång!
Meen, nu kör vi! Full fart! Kanonkul!

Har för övrigt varit en strålande solig och vacker dag i Boston. Utomhus i allafall.
Inomhus och inombords har det varit allt annat!
Måste tyvärr medge att det varit lite för många sånna dagar på senaste tiden.
Jag trivs fortfarande otroligt bra med livet här, men jag är så over au pair livet. Tråkigt nog.
(Det vill säga här)

Jag har förresten fått ett hemresedatum!
30 Augusti!
Bara så att alla vet!

Kommentarer
Postat av: Marie

Tur att du la till parantesen

2009-05-21 @ 03:37:01
Postat av: Marie (igen)

Linda! Du åker ju för sjutton hem snart... :(

2009-05-22 @ 22:17:24
Postat av: Josefin

Hahaha, vilket jäkla försvenskat uttryck - jag är såååå över au pair livet. Amerikanarna använder det ju hela tiden, "I'm so over this and that..." haha!

2009-06-02 @ 03:54:08
URL: http://jsfn.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0