Söndag



Jag vet att jag är dålig med att uppdatera här, men whaatever!
Jag skriver helt enkelt när jag vill och har lust! :)

Våren (nästan sommaren) har helt klart kommit till Massachusetts and I love it!
Det är så fint överallt!

Har haft en väldigt bra helg, med mina favourites, Marie & Katharina såklart!
Speciellt den här dagen. Ingen av oss skulle jobba, vilket alltid är en fördel!
Vi åkte in till Boston och shoppade lite,gick runt, såg en hel del fiint om man säger så! hi hi, och bara allmänt chillade!
Sen var jag tvungen att gå på ett au pair-möte för jag missade ett när jag var i NYC. Det var bara jag & två till hemma hos min Lcc och det tog typ 30 minuter! Sen kom Marie & Katharina och hämtade mej och vi åkte till Katharina, och tog fram vår housewifesida och lagade världens godaste middag. Kyckling, med hasselbackspotatis, sallad, och äkta svensk Bearnaisesås! Helt gott var det och vi var mycket nöjda med oss själva!
Vin fick man också! (Man är ju 21 nu, liksom) HAHA!
Efter det gick vi till ett häfitgt Café och åt dessert! Yummie!

Imorgon är det måndag och jag och Marie ska ut och springa på morgonen!
Jag är verkligen helt stolt över oss! Vi ska inte låta USA's matkultur sätta sina spår här inte! No way!


 


Kommentarer
Postat av: Marie

Världens bästa helg verkligen! Nästa helg borde vi köpa tvål och skrubba händerna ;D



2009-05-04 @ 15:31:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0