Don't bring flowers after I'm dead


Nu var det ett tag sen jag skrev, så jag tänkte bara kika in och säga att jag lever i allafall!
Fast ikväll tänkte jag ta influensa-vaccinet så vi får väl se efter det ;P
Näerå, jag är inte så orolig. Och jag tar hellre det än får influensan i allafall. Hoppas jag får ta den idag bara,
har egentligen "tid" på Torsdag, men det går nog bra hoppas jag!

Idag är det exakt en månad till julafton! Jag låter väl som en 60-åring, men herregud vad tiden går fort! Sjukt är det! Då är det ju nästan dags att skriva en önskelista i allafall, eller hur? ;P
Jag önskar mej en kamera, nya träningsskor och pengar! Det låter väl kanonbra?

Till den här fredagen är det bara 3 dagar och då ska jag åka till Karlstad och äntligen få träffa Marie igen efter 3 månader!! Det ska bli såå roligt :D



You're a karma killer
Each day I die in a million ways
I cut you out of my life
But I'm too weak by 14 days





Kommentarer
Postat av: Marie

Det ska bli så galet roligt! Vilken toppenhelg :D

2009-11-24 @ 17:15:47
Postat av: Fröken Fräken ..

Toppen att du tagit den nu :P



Du är väl hemma någon helg innan jul ? du måste ju komma ut till julmarknaden i furuvik :P

2009-11-24 @ 20:10:39
URL: http://haaniis.blogg.se/
Postat av: Fröken Fräken ..

den håller på alla helger tills julafton :p

Jag ska troligen jobba i sthlm hela dec med :o

2009-11-24 @ 20:35:13
URL: http://haaniis.blogg.se/
Postat av: Malin L

Åh! Krama varann från mig!

Ja Thanksgivingen var ljuvlig. Så gott! Fick tårar i ögonen, tur att vi bara hade ljus tända...



Hoppas du har det bra! Varm varm kram

2009-11-26 @ 01:38:52
URL: http://annamalinska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0