End of week


- Helg!

Denna fredag till ära har jag pluggat, gått på ett core/spinningpass och kikat runt lite på stan.
Köpte en väska och ett par skor. Det kan man aldrig få för mycket av, eller hur?

Nu ska jag duscha, byta om och ladda för kvällen som bjuder på inflyttningskalas! :)

Detta vin är införskaffat, så jag känner mej mer än redo!






Ha en bra fredagskväll! :)

Saw Cinderella in a party dress
But she was looking for a nightgown
I saw the devil wrapping up his hands
He's getting ready for the showdown
I saw the minute that i turned away
I got my money on a pond tonight




Kommentarer
Postat av: Malin

Haha snygg vinare! Hoppas det är gott oxå!

Allt bra med dig inför helgen?



Nya skor o väska, nej för många kan man inte ha, blir det för trångt får man väl skuffa undan några;)Nu när jag hade 32 par framme i hallen kände jag att det var dags att ändra lite.. så jag tog bort de somrigaste... så det blev iaf hälften kvar ;)



Mogendans på folkparkerna, ja du... Såna ställen man dansar på... lite som Dansbandskampen fast inte lika glammigt.. Lovade det i ett svagt ögonblick, men med fribiljett gör det inte så mkt... Får spela lite extra halt bara så ingen bjuder upp ;) Förra gången bjöd fler upp än när jag är som "vanligt" haha. Kul o se på folk om inte annat..



Hoppas du får en fin helg, något speciellt som händer?



Kram

2009-11-06 @ 19:29:33
URL: http://annamalinska.blogg.se/
Postat av: Marie

Det var väldigt vad många inflyttningsfester du är på! Men snart kommer du hit :)

2009-11-06 @ 22:16:16
Postat av: Anonym

Den flaskan är riktigt cool:)

2009-11-10 @ 14:08:36
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0