Gossip Girl


Har kollat ikapp mina missade älskade GG-avsnitt nu, fram tills det som sänds 19.00 ikväll kanal5! Weho!
Den enda serien jag egentligen följer, and I love it!

Har ont i halsen och i huvudet och är trött i hela kroppen och det älskar jag mindre!
Kommer nog inte orka göra mycket idag, utan ta det lugnt och hoppas på att bli bättre till imorgon! Har inte tid, lust eller ork att vara sjuk! Blää!

Inflyttningsfesten i fredags var väldig rolig och träffade på folk jag inte gjort på länge och det är alltid kul! :)
Blev Slick efter det, och roligt även där! :)

Igår var jag lika trött som idag och lyfte väl inte speciellt många fingrar. Mammi färgade mitt hår så bort med jobbiga utväxter! Avslutade iallafall kvällen med Disneyfilmer! Mysigt!

Fars dag idag också om någon hade missat! Glöm inte det! :)

And they're zipping white light beams
disregarding bombs and satellites
Oh that was the turning point


Kommentarer
Postat av: Marie

Bild på nya håret vill jag se!

2009-11-08 @ 22:31:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0