In the ghetto


Buhu, har inte så mycket roligt att komma med!
Är hemma, och är sjuk och tycker mest synd om mej själv!
Fast jag ska väl vara glad att jag inte har svininfluensan i allafall..då borde man må lite sämre än såhär.
Jag blir väldigt manlig av mej när jag mår minsta dåligt, dvs tycker synd om mej själv, tror att jag är sjukast i världen och kan inte göra nånting annat än att gnälla.

Ska försöka ta mej iväg på Historian senare ändå. Fast jag vet inte hur uppskattat det är med någon som bara hostar och snorar? Vi får se.

Jag hoppas att du mår bättre snart Hanna! Och jag tror jag håller mej borta tills du är frisk ;) PUSS







Kommentarer
Postat av: Marie

Vad fint det blev!

Krya på dig!

2009-11-10 @ 13:24:09
Postat av: Malin L

Hej! Jo det var en bra helg. Dansband(det var skoj o gå ut, dansa lite men musiken...!), musikalen Grease med en lärare från gymnasiet, mys med mamma & mormor. Lugnt men ändå en massa saker o göra =) Nu har jag fått med en massa extra grejer från flickrummet o förrådet... som just nu står i min hall.. Får se när det blir nåt gjort.. Min moster hjälpte mig med alla böcker iaf.



Ska snabbstäda lite för imorgon kommer en tjej som jag lärde känna på Sommarland, som ska till USA nästa vecka som au pair. Jag ska visa lite bilder o så ska hon fråga lite.. Ska bli kul.. ska göra en kladdkaka sen.. Men tiden går så fort.



Hoppas du kryar på dig snart!

Varm kram!

2009-11-10 @ 19:52:26
URL: http://annamalinska.blogg.se/
Postat av: Fredrik Normark

Hej på dig!



Jaså du har gått och blivit förkyld nu igen. Jag hoppas inte du håller på och är förkyld titt som tätt sådär... Så tråkigt!



På tal om att kämpa sig till skola/arbete, trots att man är förkyld skulle jag rekommendera dig, och alla andra, att läsa den här artikeln: http://www.aftonbladet.se/nyheter/article105086.ab , om ett Justiteråd (Domare i högsta domstolen) som påstår sig ha blivit smittad av en kollega. Riktigt rolig, hela situationen. Det är sådär jag kommer bli vet du ;)



Hoppas allt är bra i övrigt och att du kryar på dig!



Kramkram

Fredrik

2009-11-10 @ 19:54:31
Postat av: Marie

Det var en otrevlig typ den där Torkel...



Linda, vi måste planera resan till Skavsta! Vi får ta en av våra bilar om vi vill så om du kan ta dig hit är ju det kanon! Annars lär vi boka tåg snart medan det fortfarande är någorlunda billigt :)

2009-11-10 @ 20:13:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0