It's a party in the USA


Satt och kollade igenom massa bilder, och läste gamla inlägg från America. 
Och jag kan inte säga annat än att jag saknar USA. Mer eller mindre och egentligen har jag inte känt så mycket alls sen jag kom hem, men nu saknar jag den tiden! Som vi pratade om flera gånger där borta så skulle vi kanske inte sakna Au-pair livet så mycket men landet, människorna och allt annat runt omkring!
Det känns som att jag befinner mej i något slags mellanläge just nu (är det ens ett ord?), med det menat att jag har inget riktigt jobb, jag går ingen riktig utbildning och väntar mest på ett besked så jag kan få lite struktur i tillvaron. Då är det väl lätt att man drömmer sej bort lite.

Även om jag var där i ett helt år kan jag känna att det gick lite för fort. Att jag kanske inte riktigt hann med allt jag ville, men jag ska absolut åka tillbaka dit. someday

Höst i Boston. Mer än ett år sen.


Kommentarer
Postat av: Marie

Det var tider det... vi får nog åka tillbaka så snart som möjligt för att besöka vårt älskade Boston. Om inte annat för att köpa de där otroligt snygga solglasögonen ;)

2009-11-11 @ 22:37:41
Postat av: Carro

Vilket fint hus (:

2009-11-12 @ 18:58:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0