On a sunday


Söndag!

Hoppas att det varit en bra helg!?

Min helg har varit bra och lugn. Ibland är det skönt att vakna upp pigg och må bra heela helgen! ;)

Söndagar tycker ju alla alltid är så tråkiga, men jag kan inte riktigt hålla med! Dom är sköna, bra dagar där man kan göra det mesta man inte hunnit eller orkat tidigare under veckan. Träna, plugga, städa, shoppa, storhandla mat kanske om man är i den situationen. Osv. Eller så kan man ta det hur lugnt som helst utan att behöva bry sej så mycket!
Eller hur?

Men viktigast av allt, nästan. Vad gör jag om en timme?
Gossip Girl såklart! ;)





Maybe I should head up to the roof to make it a little more dramatic.

Kommentarer
Postat av: Malin L

Härligt att din helg var fin! Jag minns ju knappt min men det var ju inget dåligt som hände så(= Söndagen var min favorit.



Allt bra med dig hoppas jag!

Ska försöka ta tag på min bloggdesign, men min designer har haft mkt på jobbet.. Din är grymt snygg. Men det är attans att man inte kan göra nåt sj.



Kram!

2009-11-17 @ 22:45:46
URL: http://annamalinska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0