Tisdag



Andra hela dagen hemma i Sverige.
Nej, faktiskt inte längre än så fast det känns som en evighet.

Det var så roligt att träffa Mamma och Pappa på Arlanda igen och att få komma hem till Gävle.
(Believe it or not ;p)
Allt var så nytt igen, men så fort jag klev innanför dörren så kändes allt som det var Back to Normal.
Men jag antar att det är så det är.

Igår började jag skolan! Eller komvux eller lektioner eller whatever.
Jag har än så länge haft psykologi, Matte och Historia. Mycket intressant! I totally hate Matematik men resten gillar jag!
Är rätt välbehövligt i allafal och jag gillar att ha något att göra. Några planer på att söka jobb har jag nämligen inte alls just nu ; P

Grattis till Tessan som fyller 22 idag! :D På fredag ska vi partajja!! weeho!

Har inte riktigt bestämt hur jag ska ha bloggen än. Om jag ska fortsätta skriva på den här, byta eller lägga ner på ett tag. Designen ska väl inte se ut såhär för evigt i allafall!

That's it for now!

 


Kommentarer
Postat av: Marie

Hoppas skolan går bra! Jag är nu anmäld till högskoleprovet så jag måste sätta mig och plugga inför det så jag inte får helt värdelösa resultat!

2009-09-02 @ 15:04:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0