Torsdag


Fyra dagar sen hemkomst och rätt produktiva dagar måste jag säga!

Skola, träffat vänner, fixat diverse praktiska saker och skaffat gymkort!
Inte dåligt va? Var på ett Core/Spinningpass och jag är verkligen hur nöjd som helst!

Hadet ämnet Kommunikation idag som jag väl inte riktigt förstod innan vad det skulle handla om men det verkar riktigt roligt! Som kanske hörs ungefär handlar det såklart om på vilka sätt människor kommunicerar med varandra och hur man ser på sej själv..ja ungefär så! Jag lär väl sitta inne på lite mer information om en månad eller mer. Lite roligare var det ju än matten i allafall som jag måste jobba ett tag på nu ikväll och Historian som vi har första provet på nästa vecka, om medeltiden. Mycket intressant. Vilket jag ju faktiskt tycker att det är på ett sätt, jag har bara aldrig varit speciellt duktig på det där med att sätta mej ner och verkligen läsa. Men man kan ju ändra sej.

Har äntligen precis sett filmatiseringen av en av de absolut bästa böckerna någonsin, Män som hatar kvinnor. Det är ju sällan filmen är bättre eller lika bra som boken men här hade dom verkligen lyckats! I loved it!

Linda's katt Egon bor hos oss för tillfället och ingen är nog gladare än jag över att ha en katt här några dagar igen! I love him! Och är man så söt får man helt enkelt finna sej i att vara med på kort!

 

Katt ska jag utan tvekan införskaffa mej när jag flyttar hemifrån! Eller hur Marie? ;)



I never loved nobody fully
Always one foot on the ground
And by protecting my heart truly
I got lost in the sounds








Kommentarer
Postat av: Marie

Söt kissemiss! Det blir lätt en katt eller två, I agree. Måste vara hur skönt som helst att vara hemma! Jag längtar

2009-09-04 @ 02:29:18
Postat av: Sara L

du skulle köpt på korpen :(

2009-09-04 @ 10:22:26
URL: http://srlndn.wordpress.com
Postat av: Lisa

Hurray! Nu har jag hela två norrlänningar :D Kaka is coming you way, i can feel it! :D

2009-09-06 @ 21:07:43
URL: http://lisasfanclub.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0