Bloggen som försvann


I onsdags hade jag tenta och jag hoppas av hela mitt hjärta att jag blir godkänd för jag vill verkligen inte behöva göra om!

I torsdags var det träning,stan,shopping,förfest med massa härligt folk och Calle Kristiansson på Heartbreak! Underbart bra dag!

Fredagen gick jag upp klockan åtta och gjorde mitt bästa för att få bort huvudvärk och mörka ringar under ögonen. Åkte till Bollnäs med Johannes och träffade hans familj. Åt för mycket mat och godis, drack vin, gick ut och jättemysigt.

Hemma igårkväll, världens tröttaste och idag känner jag mej som en ny människa igen. Varit och tränat på ett fullsatt gym tagit en dusch och nu ska jag bara mysa resten av dagen. Ledig i två dagar till. Lycka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0