Dating in the dark


Dags att återgå till vardagen igen efter några dagars härlig ledighet!
Fick en extra dag ledig idag, för en kurs som skulle börjat idag flyttades till torsdag.
Har pluggat, fast inte alls lika mycket som jag ville och borde, tränat och njutit av dagens härliga solväder! Sämre kan man ju ha det.

Resten av veckan ska jag gå i skolan, försöka få ambitionen att plugga lite inför lördagens högskoleprov och så ska jag pussa extra mycket på min älskling eftersom han ska åka ifrån mej i hela fyra dagar! [;


Har ni förresten sett Dating in the dark? Pinsammare, men desto roligare att titta på får man ju leta efter!

Kommentarer
Postat av: HannaNordin

Thanks :D lite tovigt på bilden bara hehe :P

2010-04-07 @ 18:10:08
URL: http://haaniis.blogg.se/
Postat av: HannaNordin

Verkligen synd om oss ! fan att jag måste jobba .. :/ helt usla tider har jag med ...

2010-04-08 @ 20:48:16
URL: http://haaniis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0