16 Mars 2010


Varför har jag inte skrivit på så länge nu då?
För jag har varit sjuk typ en vecka och verkligen inte orkat göra nåt annat än det jag varit tvungen att göra.
Har inte haft nån röst på flera dagar, uuh, det är jobbigt att inte kunna göra sej hörd det måste jag säga!
Men nu börjar den i allafall komma tillbaka igen och det är skönt!

Men, slutgnällt kanske!

Älskar att man får vakna upp till solen varje morgon nu! Även om det är 1-2 minusgrader så är det ändå så skönt när solen är här och snön har börjat smälta! jag älskar verkligen våren!

Imorgon ska jag kika på en lägenhet på Brynäs, en miniliten (billig) etta. Passar mej perfekt så jag hoppas den är fin!
Jag börjar ju tycka att jag borde bli lite mer vuxen och till det hör väl att flytta hemifrån tror jag.


Måste lägga till att helt rätt låt vann i lördags! :) Äntligen visste svenska folket
vad dom gjode när dom ringde och röstade!

-At the end she said to me, why are you here with the autumn leaves?
Cause this is my life my friend and this is my time to stay







Kommentarer
Postat av: E

Haha, Jag älskar att varje blogginlägg börjar med förklaringen "varför du inte skrivigt på länge", haha sötnöt!



Gud va kul med lägenhten förresten :D Hoppas den är fin då och att du får den!

2010-03-16 @ 14:30:42
Postat av: HannaNordin

Det är mycket hemligt .. men jag kan ju lova att med tiden kommer du både veta och märka vad det är :p

2010-03-18 @ 12:53:56
URL: http://haaniis.blogg.se/
Postat av: HannaNordin

Absolut ! dock är det inte min hemlighet att dela :p men säkert jag som kommer att dela den med dig endå HAHA

2010-03-18 @ 20:27:40
URL: http://haaniis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0